obálka: Udržateľnosť

Udržateľnosť (2024)

Bežná cena knihy: 22,99 €
Naša cena: 19,54 
  (zľava 15 %)

posielame do 24 hodín


Informácie o knihe

Dôvera zákazníkov ohľadom vyhlásení značiek o svojich ekologických a sociálnych aktivitách neustále klesá. Na druhej strane veľa firiem sa obáva obvinenia z greenwashingu. Udržateľné značky sa riadia win-win-win stratégiou: prinášajú hodnotu zákazníkom, firmám konkurenčnú výhodu a zároveň chápu ekologické a sociálne problémy, ktorým spoločnosť v čase klimatickej krízy čelí. Kniha opisuje tie najlepšie postupy a stratégie, ako môžu značky zmeniť svoju produkciu, distribúciu a marketingovú komunikáciu, aby boli viac ekologicky a sociálne udržateľné a zároveň aby si zvýšili dôveryhodnosť v očiach zákazníkov a zlepšili svoje finančné výsledky.

Kniha obsahuje kapitoly: Klimatická zmena a značky, Udržateľnosť v marketingu, Vlastnosti udržateľnej značky, Stratégia udržateľnej značky, Hlavné aktivity udržateľnej značky, Udržateľné inovácie a udržateľný dizajn, Nové technológie podporujúce udržateľné značky, Ukazovatele výkonnosti udržateľnej značky, Komunikácia udržateľnej značky, Spolupráca a transformačné partnerstvá a Greenwashing.



Podrobnosti

  • Počet strán: 320
  • Formát: 165 × 240 mm
  • Váha: 530 g
  • Väzba: brožovaná
  • ISBN: 978-80-8090-899-7
  • Rok vydania: 2024
  • Jazyk: slovenský
  • EAN: 9788080908997