obálka: Digitálny marketing (2. vydanie)

Digitálny marketing (2. vydanie) (2024)

Bežná cena knihy: 18,99 €
Naša cena: 16,14 
  (zľava 15 %)

posielame do 24 hodín


Informácie o knihe

Internet počas svojej evolúcie vytvoril niekoľko rôznych komunikačných kanálov, ktoré firmy môžu využívať pre svoju marketingovú komunikáciu. Okrem štandardných displejových formátov môžu byť marketingové správy na internete šírené aj prostredníctvom programatického nákupu, sociálnych sietí, internetových vyhľadávačov, produktových porovnávačov a katalógov, obsahového marketingu, natívnej reklamy, affiliate marketingu, emailovej komunikácie a mnoho ďalších. Široké možnosti komunikačných kanálov navyše disponujú benefitom personalizácie a hypercielenia, ktoré maximalizujú efekt vynaložených investícií na marketingovú komunikáciu. Kniha Digitálny marketing ponúka komlexný pohľad na internetové komunikačné kanály a pomáha čitateľovi identifikovať a manažovať tie najrelevantnejšie pre naplnenie komunikačných a ekonomických potrieb firmy.



Podrobnosti

  • Počet strán: 160
  • Formát: 165 × 240 mm
  • Váha: 270 g
  • Väzba: brožovaná
  • ISBN: 978-80-8090-921-5
  • Rok vydania: 2024
  • Jazyk: slovenský
  • EAN: 9788080909215