Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing (2023)
Autor: Adam Madleňák
Vydavateľstvo: Wolters Kluwer
Bežná cena knihy: | 16,50 € |
---|---|
Naša cena: | 15,68 € |
(zľava 5 %) |
máme posledný kus, posielame do 24 hodín
Informácie o knihe
Publikácia Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing na teoretickej interdisciplinárnej úrovni identifikuje základné kategórie a okruhy spoločenských, ekonomických či právnych vzťahov a situácií v prostredí slovenských i zahraničných hospodárskych trhov, ktorých skúmanie je nevyhnutné pre rozhodovanie podnikateľského subjektu pri vstupe na zahraničný trh. Publikácia sa od ostatných v odbore odlišuje praktickým rozmerom skúmanej problematiky, ktorú reprezentujú poznatky autora plynúce z jeho vlastnej výskumnej činnosti i zo spolupráce so zástupcami zahraničných korporátnych spoločností. Vysokoškolská učebnica je primárne určená pre študentov študijného odboru mediálne a komunikačné štúdiá so špecializáciou marketingová a masmediálna komunikácia, prípadne mediálne a informačné kompetencie a podporne aj pre študentov druhého stupňa právneho a ekonomického charakteru pre osvojenie si praktických súvislostí spojených s medzinárodným podnikaním. Je však cenným zdrojom informácií aj pre manažérov spoločností či iných vedeckovýskumných pracovníkov z oblastí medzinárodného podnikania a medzinárodného marketingu.
Zaradené v
Podrobnosti
- Počet strán: 116
- Formát: 155 × 215 mm
- Väzba: brožovaná
- Rok vydania: 2023
- Jazyk: slovenský
- EAN: 9788057106364