obálka: Bankový marketing

Bankový marketing (2018)

Autor: Štarchoň Peter
Vydavateľstvo: Iura Edition
Bežná cena knihy: 9,90 €
Naša cena: 9,41 
  (zľava 5 %)

Vypredané


Informácie o knihe

Publikácia Bankový marketing zjednodušenou formou prezentuje existujúce princípy a špecifiká bankového marketingu a dopĺňa ich o aktuálne poznatky, reflektujúc pritom podmienky slovenského trhu. V úvodných kapitolách sa venuje vývoju bankovníctva na Slovensku a vymedzení vzťahov medzi finančným trhom, bankovníctvom a bankovým marketingom. Následne ponúka prehľad o hlavných segmentoch na bankovom trhu, ako aj o základných prvkoch marketingového mixu, ďalej plynulo prechádza problematikou budovania a riadenia vzťahov so zákazníkmi a významu zákazníckej skúsenosti, čím sa dá nahliadnuť na „nové“ bankovníctvo i jeho potenciálnych disruptorov (narušiteľov). V závere sa zamýšľa nad spoločenskou zodpovednosťou bánk i bankového marketingu. Publikácia je určená primárne zainteresovanej odbornej verejnosti, ktorá má záujem o problematiku bankového marketingu.



Podrobnosti

  • Počet strán: 120
  • Formát: 150 × 215 mm
  • Váha: 160 g
  • Väzba: brožovaná
  • ISBN: 978-80-7552-948-0
  • Rok vydania: 2018
  • Jazyk: slovenský
  • EAN: 9788075529480