Bankový marketing (2018)
Autor: Štarchoň Peter
Vydavateľstvo: Iura Edition
Bežná cena knihy: | 9,90 € |
---|---|
Naša cena: | 9,41 € |
(zľava 5 %) |
Vypredané
Informácie o knihe
Publikácia Bankový marketing zjednodušenou formou prezentuje existujúce princípy a špecifiká bankového marketingu a dopĺňa ich o aktuálne poznatky, reflektujúc pritom podmienky slovenského trhu. V úvodných kapitolách sa venuje vývoju bankovníctva na Slovensku a vymedzení vzťahov medzi finančným trhom, bankovníctvom a bankovým marketingom. Následne ponúka prehľad o hlavných segmentoch na bankovom trhu, ako aj o základných prvkoch marketingového mixu, ďalej plynulo prechádza problematikou budovania a riadenia vzťahov so zákazníkmi a významu zákazníckej skúsenosti, čím sa dá nahliadnuť na „nové“ bankovníctvo i jeho potenciálnych disruptorov (narušiteľov). V závere sa zamýšľa nad spoločenskou zodpovednosťou bánk i bankového marketingu. Publikácia je určená primárne zainteresovanej odbornej verejnosti, ktorá má záujem o problematiku bankového marketingu.
Zaradené v
Podrobnosti
- Počet strán: 120
- Formát: 150 × 215 mm
- Váha: 160 g
- Väzba: brožovaná
- ISBN: 978-80-7552-948-0
- Rok vydania: 2018
- Jazyk: slovenský
- EAN: 9788075529480