obálka: Brand destinácie - tvorba značky miesta

Brand destinácie - tvorba značky miesta (2017)

Autor: Kóňa Andrej
Vydavateľstvo: BRAND INSTITUTE
Bežná cena knihy: 20,00 €
Naša cena: 19,00 
  (zľava 5 %)

Vypredané


Informácie o knihe

Téma reputácie Slovenska rezonuje v našej krajine od 90tych rokov, dočkala sa od roku 1993 mnohých prístupov, z ktorých verejnosť ako posledný eviduje projekt Good Idea Slovakia z dielne Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí SR. Odborná aj laická diskusia na tému značky Slovensko osciluje od úvah o grafickej identite až po náročné vnímanie medzinárodnej reputácie Slovenskej Republiky v medzinárodnom priestore. Brand destinácie je prvým knižným projektom na Slovensku, ktorý detailne mapuje problematiku strategického riadenia reputácie destinácií, pracuje s teoretickými východiskami a prináša aj cenné prípadové štúdie z viacerých krajín sveta.



Podrobnosti

  • Počet strán: 164
  • Formát: 160 × 230 mm
  • Váha: 317 g
  • Väzba: brožovaná
  • ISBN: 978-80-972820-0-4
  • Rok vydania: 2017
  • EAN: 9788097282004