Brand destinácie - tvorba značky miesta (2017)
Autor: Kóňa Andrej
Vydavateľstvo: BRAND INSTITUTE
Bežná cena knihy: | 20,00 € |
---|---|
Naša cena: | 19,00 € |
(zľava 5 %) |
Vypredané
Informácie o knihe
Téma reputácie Slovenska rezonuje v našej krajine od 90tych rokov, dočkala sa od roku 1993 mnohých prístupov, z ktorých verejnosť ako posledný eviduje projekt Good Idea Slovakia z dielne Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí SR. Odborná aj laická diskusia na tému značky Slovensko osciluje od úvah o grafickej identite až po náročné vnímanie medzinárodnej reputácie Slovenskej Republiky v medzinárodnom priestore. Brand destinácie je prvým knižným projektom na Slovensku, ktorý detailne mapuje problematiku strategického riadenia reputácie destinácií, pracuje s teoretickými východiskami a prináša aj cenné prípadové štúdie z viacerých krajín sveta.
Zaradené v
Podrobnosti
- Počet strán: 164
- Formát: 160 × 230 mm
- Váha: 317 g
- Väzba: brožovaná
- ISBN: 978-80-972820-0-4
- Rok vydania: 2017
- EAN: 9788097282004