Marketing podnikov cestovného ruchu (2018)
Autor: Gúčik Marian
Vydavateľstvo: Iura Edition
Bežná cena knihy: | 14,90 € |
---|---|
Naša cena: | 14,16 € |
(zľava 5 %) |
Vypredané
Informácie o knihe
Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového hľadiska je publikácia venovaná mikromarketingu producentov služieb cestovného ruchu, sprostredkovateľom služieb cestovného ruchu a marketingu atraktivít cestovného ruchu. Len v nevyhnutnej miere si všíma aj problematiku marketingu cieľového miesta cestovného ruchu. Kniha je určená nielen tým, ktorí podnikajú v rôznych odvetviach služieb cestovného ruchu (ubytovacie a pohostinské zariadenia, cestovné kancelárie a cestovné agentúry, návštevnícke atraktivity), ale aj výkonným zamestnancom, ktorí sú nositeľmi marketingu vo svojej každodennej práci.
Zaradené v
Podrobnosti
- Počet strán: 248
- Formát: 175 × 241 mm
- Váha: 418 g
- Väzba: brožovaná
- ISBN: 978-80-8168-812-6
- Rok vydania: 2018
- Jazyk: slovenský
- EAN: 9788081688126