obálka: Marketing podnikov cestovného ruchu

Marketing podnikov cestovného ruchu (2018)

Autor: Gúčik Marian
Vydavateľstvo: Iura Edition
Bežná cena knihy: 14,90 €
Naša cena: 14,16 
  (zľava 5 %)

Vypredané


Informácie o knihe

Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového hľadiska je publikácia venovaná mikromarketingu producentov služieb cestovného ruchu, sprostredkovateľom služieb cestovného ruchu a marketingu atraktivít cestovného ruchu. Len v nevyhnutnej miere si všíma aj problematiku marketingu cieľového miesta cestovného ruchu. Kniha je určená nielen tým, ktorí podnikajú v rôznych odvetviach služieb cestovného ruchu (ubytovacie a pohostinské zariadenia, cestovné kancelárie a cestovné agentúry, návštevnícke atraktivity), ale aj výkonným zamestnancom, ktorí sú nositeľmi marketingu vo svojej každodennej práci.



Podrobnosti

  • Počet strán: 248
  • Formát: 175 × 241 mm
  • Váha: 418 g
  • Väzba: brožovaná
  • ISBN: 978-80-8168-812-6
  • Rok vydania: 2018
  • Jazyk: slovenský
  • EAN: 9788081688126