Obchodný manažment (2016)
Autor: Čihovská Viera
Vydavateľstvo: Iura Edition
Bežná cena knihy: | 15,50 € |
---|---|
Naša cena: | 14,73 € |
(zľava 5 %) |
Vypredané
Informácie o knihe
Cieľom autoriek publikácie je priblížiť a vysvetliť problematiku manažmentu a jeho funkcií v obchodných firmách podľa najnovších prístupov, ktoré integrujú jednotlivé špecifické disciplíny do jedného komplexného celku. Takýto prístup umožňuje manažérom a vedúcim pracovníkom získať prehľad o hlavných problémových oblastiach potrebných na riadenie a organizovanie podniku a jeho organizačných jednotiek. Dôraz kladú na praktickú aplikáciu poznatkov moderného manažmentu, pričom vychádzajú z procesnej charakteristiky podnikového manažmentu. Hlavnú pozornosť venujú základným funkciám riadenia v obchodnej firme (v stredných a veľkých podnikoch) – plánovaniu, organizovaniu, riadeniu ľudských zdrojov a kontrole, ako aj mäkkým determinantom manažmentu.Súčasťou manažmentu je aj vedenie ľudí v organizácii a osobnosť manažéra, ktorý uvádza do pohybu všetky zložky organizácie so zámerom dosiahnuť vytýčené ciele. Dôležitou súčasťou jeho práce je tiež účinná motivácia a stimulácia pracovníkov, a preto sa pozornosť autoriek zameriava aj na tieto oblasti riadenia obchodnej organizácie.Publikácia je určená predovšetkým študentom vysokých škôl ekonomického zamerania.
Zaradené v
Podrobnosti
- Počet strán: 268
- Formát: 170 × 240 mm
- Väzba: brožovaná
- ISBN: 978-80-8168-515-6
- Rok vydania: 2016
- Jazyk: slovenský
- EAN: 9788081685156