Základy manažmentu, 2. vydanie (2012)
Autor: Sedlák Mikuláš
Vydavateľstvo: Iura Edition
Bežná cena knihy: | 8,69 € |
---|---|
Naša cena: | 8,26 € |
(zľava 5 %) |
Vypredané
Informácie o knihe
Autor analyzuje vznik a vývoj hlavných koncepcií západného manažmentu, ktoré sú východiskom ich uplatňovania na Slovensku. Proces manažmentu chápe ako komplexný, viacdimenzionálny systém, čiže ako syntézu manažérskych funkcií, rozhodovania a informačného procesu. Z manažérskych funkcií, ktoré sú jadrom manažmentu, je stredom pozornosti plánovanie, najmä strategické plánovanie, organizovanie a v rámci neho organizačná štruktúra, vedenie ľudí a kontrola. Autor uzatvára dielo časťou venovanou subjektom manažmentu. Najväčší dôraz kladie na úlohu manažérov ako ručiteľov spoločenskej zodpovednosti podnikov – ekonomickej, právnej, etickej, filantropickej – ako nevyhnutnej symbiózy týchto dimenzií manažérskej práce. Novú éru civilizácie v súčasnosti pokladá za naliehavú výzvu na zmenu organizácií a manažmentu v záujme budúcnosti podnikania.
Publikácia je určená pre študentov Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Vďaka komplexnosti a originálnosti poslúži tiež študentom iných fakúlt ekonomického zamerania. Mnoho nových poznatkov a podnetov pre svoj profesionálny rozvoj v nej nájdu aj praktizujúci manažéri.
Zaradené v
Podrobnosti
- Počet strán: 330
- Formát: 150 × 215 mm
- Váha: 540 g
- Väzba: pevná
- ISBN: 978-80-8078-455-3
- Rok vydania: 2012
- Jazyk: slovenský
- EAN: 9788080784553