obálka: Základy manažmentu, 2. vydanie

Základy manažmentu, 2. vydanie (2012)

Autor: Sedlák Mikuláš
Vydavateľstvo: Iura Edition
Bežná cena knihy: 8,69 €
Naša cena: 8,26 
  (zľava 5 %)

Vypredané


Informácie o knihe

Autor analyzuje vznik a vývoj hlavných koncepcií západného manažmentu, ktoré sú východiskom ich uplatňovania na Slovensku. Proces manažmentu chápe ako komplexný, viacdimenzionálny systém, čiže ako syntézu manažérskych funkcií, rozhodovania a informačného procesu. Z manažérskych funkcií, ktoré sú jadrom manažmentu, je stredom pozornosti plánovanie, najmä strategické plánovanie, organizovanie a v rámci neho organizačná štruktúra, vedenie ľudí a kontrola. Autor uzatvára dielo časťou venovanou subjektom manažmentu. Najväčší dôraz kladie na úlohu manažérov ako ručiteľov spoločenskej zodpovednosti podnikov – ekonomickej, právnej, etickej, filantropickej – ako nevyhnutnej symbiózy týchto dimenzií manažérskej práce. Novú éru civilizácie v súčasnosti pokladá za naliehavú výzvu na zmenu organizácií a manažmentu v záujme budúcnosti podnikania.

Publikácia je určená pre študentov Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Vďaka komplexnosti a originálnosti poslúži tiež študentom iných fakúlt ekonomického zamerania. Mnoho nových poznatkov a podnetov pre svoj profesionálny rozvoj v nej nájdu aj praktizujúci manažéri.



Podrobnosti

  • Počet strán: 330
  • Formát: 150 × 215 mm
  • Váha: 540 g
  • Väzba: pevná
  • ISBN: 978-80-8078-455-3
  • Rok vydania: 2012
  • Jazyk: slovenský
  • EAN: 9788080784553