Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu (2014)
Autor: Viestová Kristína
Vydavateľstvo: Iura Edition
Bežná cena knihy: | 12,65 € |
---|---|
Naša cena: | 12,02 € |
(zľava 5 %) |
Vypredané
Informácie o knihe
Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja svetovej všeobecnej teórie marketingu ako rámca na vznik a vývoj slovenskej teórie marketingu, vznik slovenskej teórie marketingu a terminológia slovenskej teórie marketingu v súčasnej etape jej vývoja. Autorka s veľkou zainteresovanosťou, vynikajúcim teoretickým a metodickým prístupom prezentuje hlbokú historickú reflexiu/úvahu o základoch marketingu a spôsoboch vyjadrenia jeho povahy v rôznych obdobiach hospodárskeho vývoja krajiny. Monografia je určená nielen odborníkom v oblasti marketingu, ale aj študentom, doktorandom a každému, kto sa zaujíma o otázky vzniku a rozvoja slovenskej teórie marketingu.
Zaradené v
Podrobnosti
- Počet strán: 148
- Formát: 148 × 210 mm
- Väzba: pevná
- ISBN: 978-80-8168-119-6
- Rok vydania: 2014
- Jazyk: slovenský
- EAN: 9788081681196