Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu (2016)
Autor: Gúčik Marian
Vydavateľstvo: Iura Edition
Bežná cena knihy: | 13,00 € |
---|---|
Naša cena: | 12,35 € |
(zľava 5 %) |
Vypredané
Informácie o knihe
Cieľom publikácie je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach jej merania a zisťovania spokojnosti zákazníkov s kvalitou a budovaním vzťahov s nimi v záujme ich udržania a zachovania si svojho podielu na relevantnom trhu. Kvalitu možno posudzovať z viacerých hľadísk. V cestovnom ruchu je dôležitý spotrebiteľský prístup ku kvalite, ktorého podstata je v rovnováhe kvality a optimálneho uspokojovania potrieb. To, ako kvalitu vníma zákazník, sa prejavuje v miere jeho spokojnosti pri využívaní služieb a návštevách cieľových miest.Na Slovensku sa ešte len zavádza systém manažérstva kvality služieb v cestovnom ruchu. Tento systém určuje zásady, ktorých dodržiavanie pri poskytovaní služieb má umožniť poskytovateľom vytvárať štandardnú kvalitu a zákazníkov informovať o reálnej kvalite, aby sa mohli lepšie rozhodovať pri nákupe služieb.
Zaradené v
Podrobnosti
- Počet strán: 208
- Formát: 170 × 240 mm
- Váha: 350 g
- Väzba: brožovaná
- ISBN: 978-80-8168-350-3
- Rok vydania: 2016
- Jazyk: slovenský
- EAN: 9788081683503