obálka: Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu

Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu (2016)

Autor: Gúčik Marian
Vydavateľstvo: Iura Edition
Bežná cena knihy: 13,00 €
Naša cena: 12,35 
  (zľava 5 %)

Vypredané


Informácie o knihe

Cieľom publikácie je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach jej merania a zisťovania spokojnosti zákazníkov s kvalitou a budovaním vzťahov s nimi v záujme ich udržania a zachovania si svojho podielu na relevantnom trhu. Kvalitu možno posudzovať z viacerých hľadísk. V cestovnom ruchu je dôležitý spotrebiteľský prístup ku kvalite, ktorého podstata je v rovnováhe kvality a optimálneho uspokojovania potrieb. To, ako kvalitu vníma zákazník, sa prejavuje v miere jeho spokojnosti pri využívaní služieb a návštevách cieľových miest.Na Slovensku sa ešte len zavádza systém manažérstva kvality služieb v cestovnom ruchu. Tento systém určuje zásady, ktorých dodržiavanie pri poskytovaní služieb má umožniť poskytovateľom vytvárať štandardnú kvalitu a zákazníkov informovať o reálnej kvalite, aby sa mohli lepšie rozhodovať pri nákupe služieb.



Podrobnosti

  • Počet strán: 208
  • Formát: 170 × 240 mm
  • Váha: 350 g
  • Väzba: brožovaná
  • ISBN: 978-80-8168-350-3
  • Rok vydania: 2016
  • Jazyk: slovenský
  • EAN: 9788081683503