Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu (2016)
Autor: Maráková Vanda
Vydavateľstvo: Iura Edition
Bežná cena knihy: | 12,20 € |
---|---|
Naša cena: | 11,59 € |
(zľava 5 %) |
Vypredané
Informácie o knihe
Prostredie cestovného ruchu sa vyznačuje výrazným konkurenčným bojom jednotlivých organizácií. Preto je veľmi dôležité odlíšiť sa od konkurenčných produktov, a to vytvorením silnej značky a budovaním pozitívneho imidžu. Nestačí ponúknuť kvalitný produkt a čakať na zákazníka. Pre marketingových pracovníkov je veľmi dôležitým faktorom úspechu integrácia marketingovej komunikácie, ktorá je predpokladom na to, aby sa komunikačné posolstvo nestratilo v záplave konkurenčných oznamov a zaujalo cieľové trhy.
Autorka sa v publikácii venuje aplikáciám konceptu marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu na úrovni cieľových miest cestovného ruchu, pričom okrajovo sa zaoberá aj aplikáciami na mikroúrovni (podniky cestovného ruchu).
Ambíciou autorky je priniesť publikáciu, ktorá bude obohatením poznania a inšpiráciou nielen pre akademickú obec, ale bude zaujímavá aj pre prax. Súčasťou publikácie je prezentovanie nových trendov a príkladov dobrej praxe, ako aj prípadových štúdií.
Zaradené v
Podrobnosti
- Počet strán: 168
- Formát: 170 × 240 mm
- Váha: 211 g
- Väzba: brožovaná
- ISBN: 978-80-8168-394-7
- Rok vydania: 2016
- Jazyk: slovenský
- EAN: 9788081683947