obálka: Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu

Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu (2016)

Autor: Maráková Vanda
Vydavateľstvo: Iura Edition
Bežná cena knihy: 12,20 €
Naša cena: 11,59 
  (zľava 5 %)

Vypredané


Informácie o knihe

Prostredie cestovného ruchu sa vyznačuje výrazným konkurenčným bojom jednotlivých organizácií. Preto je veľmi dôležité odlíšiť sa od konkurenčných produktov, a to vytvorením silnej značky a budovaním pozitívneho imidžu. Nestačí ponúknuť kvalitný produkt a čakať na zákazníka. Pre marketingových pracovníkov je veľmi dôležitým faktorom úspechu integrácia marketingovej komunikácie, ktorá je predpokladom na to, aby sa komunikačné posolstvo nestratilo v záplave konkurenčných oznamov a zaujalo cieľové trhy.

Autorka sa v publikácii venuje aplikáciám konceptu marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu na úrovni cieľových miest cestovného ruchu, pričom okrajovo sa zaoberá aj aplikáciami na mikroúrovni (podniky cestovného ruchu).

Ambíciou autorky je priniesť publikáciu, ktorá bude obohatením poznania a inšpiráciou nielen pre akademickú obec, ale bude zaujímavá aj pre prax. Súčasťou publikácie je prezentovanie nových trendov a príkladov dobrej praxe, ako aj prípadových štúdií.



Podrobnosti

  • Počet strán: 168
  • Formát: 170 × 240 mm
  • Váha: 211 g
  • Väzba: brožovaná
  • ISBN: 978-80-8168-394-7
  • Rok vydania: 2016
  • Jazyk: slovenský
  • EAN: 9788081683947