obálka: Aplikovaný marketing

Aplikovaný marketing (2016)

Autor: Oreský Milan
Vydavateľstvo: Iura Edition
Bežná cena knihy: 20,90 €
Naša cena: 19,86 
  (zľava 5 %)

Vypredané


Informácie o knihe

Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti.



Podrobnosti

  • Počet strán: 352
  • Väzba: pevná
  • ISBN: 978-80-8168-382-4
  • Rok vydania: 2016
  • Jazyk: slovenský
  • EAN: 9788081683824