Aplikovaný marketing (2016)
Autor: Oreský Milan
Vydavateľstvo: Iura Edition
Bežná cena knihy: | 20,90 € |
---|---|
Naša cena: | 19,86 € |
(zľava 5 %) |
Vypredané
Informácie o knihe
Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti.
Zaradené v
Podrobnosti
- Počet strán: 352
- Väzba: pevná
- ISBN: 978-80-8168-382-4
- Rok vydania: 2016
- Jazyk: slovenský
- EAN: 9788081683824