Podnikanie a podnikateľské myslenie II. (2016)
Autor: Papula Jozef
Vydavateľstvo: Iura Edition
Bežná cena knihy: | 16,10 € |
---|---|
Naša cena: | 15,30 € |
(zľava 5 %) |
Vypredané
Informácie o knihe
V publikácii venujú autori hlavnú pozornosť podpore strategického myslenia podnikateľov, myslenia na budúcnosť, myslenia s predstihom a myslenia na vytváranie pozícií, ktoré môžu priviesť podniky k úspechu v budúcnosti. Pri spracovaní publikácie využili autori poznatky a skúsenosti z viacročnej pedagogickej i vedeckovýskumnej činnosti, z vedomostí nadobudnutých prostredníctvom diskusií s podnikateľmi a zástupcami vedy nielen na Slovensku, ale i v zahraničí. Súčasťou publikácie sú otázky zakladania podniku, ale i to, ako môže podnik pokračovať jeho prechodom ďalšími fázami životného cyklu. Autori predovšetkým zdôrazňujú skutočnosť, že už v etape zakladania, ale i postupného rozbiehania podniku sa treba pripravovať na ďalšie etapy jeho životného cyklu. Publikácia je určená nielen študentom, ale najmä začínajúcim podnikateľom, prípadne tým, ktorí o podnikaní zatiaľ iba uvažujú.
Zaradené v
Podrobnosti
- Počet strán: 236
- Formát: 174 × 245 mm
- Váha: 570 g
- Väzba: pevná
- ISBN: 978-80-7478-994-6
- Rok vydania: 2016
- Jazyk: slovenský
- EAN: 9788074789946