Manažment organizácií (2015)
Autor: Šimo Dušan
Vydavateľstvo: Iura Edition
Bežná cena knihy: | 10,49 € |
---|---|
Naša cena: | 9,97 € |
(zľava 5 %) |
Vypredané
Informácie o knihe
Obsahom vysokoškolskej učebnice sú marketingovo-manažérske prístupy, ktoré sú predpokladom úspešného postavenia podniku na trhu a dosiahnutia pozície vrcholového manažmentu. Marketingové prostredie trhu možno v súčasnosti považovať za veľmi náročné, pretože úspešný manažér môže byť len ten, ktorý si osvojí moderné prístupy k rozhodovaniu, plánovaniu, organizovaniu, ku kontrole a k iným. V učebnici sa dočítate o moderných koncepciách manažmentu. Dosahovanie trvalej úspešnosti a prosperity podniku na trhu je základná požiadavka rozvoja spoločností, aby sa dosiahla spokojnosť ich zákazníkov a dodávateľov. Cieľom autorov bolo vytvoriť ucelený obsah základov manažmentu a takisto ucelený súbor poznatkov o princípoch, metódach, technikách manažérskej práce nielen pre študentov ekonomických, manažérskych a spoločenských študijných programov vysokých škôl, ale aj pre ostatných záujemcov o predmetnú problematiku z podnikateľského prostredia či verejnej správy.
Zaradené v
Podrobnosti
- Počet strán: 264
- Formát: 170 × 240 mm
- Váha: 290 g
- Väzba: pevná
- ISBN: 978-80-8168-242-1
- Rok vydania: 2015
- Jazyk: slovenský
- EAN: 9788081682421