Slovník teórie médií A-Ž (2011)
Autor: Valček Peter
Vydavateľstvo: Literárne informačné centrum
Bežná cena knihy: | 19,80 € |
---|---|
Naša cena: | 18,81 € |
(zľava 5 %) |
Vypredané
Informácie o knihe
Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje zachytiť aktuálny stav teoretického i empirického výskumu médií a mediality v jeho vývine od 20. rokov minulého storočia až po súčasnosť. Dôraz kladie na problematiku vývinu vedeckých predstáv o médiách a na dôsledky zmien vedeckej doxy (paradigmy) v tejto oblasti a ich vplyve na metodológiu výskumu.
Zaradené v
Podrobnosti
- Počet strán: 352
- Formát: 175 × 245 mm
- Váha: 728 g
- Väzba: pevná
- ISBN: 978-80-8119-042-1
- Rok vydania: 2011
- Jazyk: slovenský
- EAN: 9788081190421