obálka: Slovník teórie médií A-Ž

Slovník teórie médií A-Ž (2011)

Autor: Valček Peter
Vydavateľstvo: Literárne informačné centrum
Bežná cena knihy: 19,80 €
Naša cena: 18,81 
  (zľava 5 %)

Vypredané


Informácie o knihe

Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje zachytiť aktuálny stav teoretického i empirického výskumu médií a mediality v jeho vývine od 20. rokov minulého storočia až po súčasnosť. Dôraz kladie na problematiku vývinu vedeckých predstáv o médiách a na dôsledky zmien vedeckej doxy (paradigmy) v tejto oblasti a ich vplyve na metodológiu výskumu.



Podrobnosti

  • Počet strán: 352
  • Formát: 175 × 245 mm
  • Váha: 728 g
  • Väzba: pevná
  • ISBN: 978-80-8119-042-1
  • Rok vydania: 2011
  • Jazyk: slovenský
  • EAN: 9788081190421