Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu (2015)
Autor: Scott David Meerman
Vydavateľstvo: Eastone Books
Bežná cena knihy: | 18,99 € |
---|---|
Naša cena: | 18,04 € |
(zľava 5 %) |
máme posledný kus, posielame do 24 hodín
Informácie o knihe
Ako zlepšiť obchodné výsledky aktívnym predajom, zapojením zákazníka v reálnom čase, zberom a využívaním veľkých dát, vytváraním online obsahu či rozprávaním príbehov. Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti obchodu a zákazníckych služieb. Na príkladoch konkrétnych jednotlivcov aj firiem ukazuje, ako im aktívny predaj, zapájanie zákazníka v reálnom čase, zber dát, vhodný online obsah a aktívna komunikácia s potenciálnymi aj existujúcimi zákazníkmi zlepšili nielen predajné výsledky, ale aj celkový imidž. Podobne ako jeho prvá kniha, aj Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sú inšpiratívnou „učebnicou“ pre všetkých, ktorí predávajú produkty, poskytujú služby, komunikujú so zákazníkmi, vytvárajú reklamné kampane či ako firemní lídri zodpovedajú za všetky tieto oblasti.
Zaradené v
Podrobnosti
- Počet strán: 264
- Formát: 155 × 225 mm
- Väzba: pevná
- ISBN: 978-80-8109-270-1
- Rok vydania: 2015
- Jazyk: slovenský
- EAN: 9788081092701